menu bar

Monday 14 July 2014

Kelebihan Anggur Muscadine dalam VIVIX Shaklee

Kelebihan Anggur Muscadine yang perlu anda tahu.....

kelebihan anggur muscadine


Apa itu Anggur Muscadine...???

Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.. Saiz daripada anggur muscadine adalah sebesar bola golf..

Oleh kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol.. Ini membuat ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan.

Warna Anggur Muskat

Warna anggur ini bermula dari warna gangsa ke ungu gelap ke hitam apabila semakin meranum. Ia mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi - sejenis polifenol yang dilaporkan memberikan kesan baik kepada kesihatan tubuh badan.


khasiat anggur muscadine


khasiat anggur muscadine

Kelebihan Anggur Muscadine
  • Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi,satu phyto-nutrient yang tidak di jumpai didalam anggur lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.
  • Selepas di lakukan kaji selidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini di kenal pasti. 
  • Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat didalam vivix™, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampau tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah dan Karet ungu. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix™


Sebelum ini saya ada menulis entry tentang kelebihan vivix™.. Bagi inginkan lebih detail anda boleh membaca entry tentang vivix di entry saya sebelum ini.. Anda boleh klik KEHEBATAN VIVIX SHAKLEE


DAPAT KAN VIVIX TERBAIK DARI LADANG...!!!
BELI 2 DAPAT FREE MEMBERSHIP.!!!
JIMAT PULAK RM300.!!!

Nak dapatkan vivix anda boleh buat pembelian dan bayaran sendiri okehh..

KLIK LINK SINI NAK BELI VIVIX



SID : 1129832
Sebarang pesanan/pertanyaan :
Pm/whatsapp/sms : 011-24015081 fadlyza
FB : Fad Lieza
EMAIL : noorfadlyza85@gmail.com







2 comments: