menu bar

Thursday 5 June 2014

Kelebihan dan Faedah ESP Shaklee

Entry kali ini saya nak sharing mengenai kelebihan dan faedah Energizing Soy Protein. ESP adalah produk paling hot dan glamour dalam Shaklee. Ramai yang telah jatuh cinta dengan ESP selepas mencuba dan merasainya.. Jom kenali ESP Shaklee dengan lebihh lanjut

Apa itu ESP Shaklee..???

Protein Bukan-GMO yang lengkap dengan semua Asid Amino Perlu

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging,telur & tenusu. Esp adalah rendah lemak dan bebas laktosa & kolesterol.

Kelebihan Shaklee ESP

~ menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
~ protein soya membantu nengurangkan kolesterol.
~ mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
~ Protein soya bukan-GMO ini di hasilkan du bawah satu program yang di gelar Identity Preservation Program ( IPP ), di mana kacang soya di pantau dan di jaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Sumber : shaklee malaysia





Antara faedah ESP SHAKLEE

* Kekal muda
>> Asid Amino membina otot manusia,kuku, rambut, darah,organ, kulit, kelenjar, 50000 jenis protein, 20000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

* Hormon Berasakan Tumbuhan Semulajadi
>> Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalan isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung

* Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
>> Genistin dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

* Kulit berseri & anjal
>> Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan sebagai anti penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

* Memberi tenaga segera
>> Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain,insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan,ketakutan dan lain-lain.

* Memulihkan pigmentasi
>> Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

* Memperbaiki memori
>> Menguatkan ingatan ,kecergasan,keupayaan,seksual dan sebagainya.

( credit: vitaminsemulajadi.com )

Ok dah faham kan apa itu ESP shaklee.. Terdapat banyak sangat khasiat ESP shaklee dan ia mampu merawat pelbagai masalah dalaman mahupun luaran.. Jom order dengan saya.... Nak jadi ahli pun boleh.. Banyak keistimewaan menanti anda bila register sebagai ahli.. Nak tahu Klik sini

Untuk testimoni Esp Sila rujuk sini

Sebarang pesanan/ pertanyaan boleh hubungi saya

Pm@whatsapp 011-24015081 ( lyza )
Fb : Fad Lieza
Fb Page : www.facebook.com/sakuraabeauty
My blog
Http://sakuralovebeauty.blogspot.com
Shaklee Independent Distributor Anda
Sid :1129832


No comments:

Post a Comment