menu bar

Thursday 14 August 2014

KEISTIMEWAAN PEPPERMINT-GINGER PLUS



kelebihan peppermint-ginger plus


Apa perbezaan PEPPERMINT-GINGER PLUS SHAKLEE..???
  • Kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.
  • Secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.

Apa keistimewaan PEPPERMINT-GINGER PLUS SHAKLEE..???


     khasiat daun pudina 


  • Pudina : Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut,/ darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit. Selain itu, ia melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kimoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. Perasan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.

      khasiat halia

  • Halia : Masyarakat Cina telah menggunakan halia lebih daripada 2 ribu tahun. Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya  dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak ( semasa pantang ). Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita, penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut. Laporan penyelidikkan awal telah merumuskan bahawa halia adalah berkesan dalam merawat/mencegah masalah kesakitan dalam perjalanan / pengembaraan.

      kelebihan adas

  • Pokok Adas ( fennal ): Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut.Ia melegakan sakit perut, melegakan gejala flu. Juga ia dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

    khasiat cekur manis
     
  • Cekur Manis ( anise ) : Digunakan oleh orang-orang Mesir purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk, dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba dimusim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga didalam badan dan lembut pada perut.


  
ANDA INGIN DAPATKAN PEPPERMINT-GINGER PLUS... HANYA KLIK LINK DI BAWAH
ANDA INGIN DAPATKAN HARGA DISKAUN SEBANYAK 20% DENGAN SETIAP PEMBELIAN... JOM JOIN AHLI...

ANDA AKAN MENIKMATI KEISTIMEWAAN & KELEBIHAN DENGAN MENJADI AHLI.. 

BOLEH KLIK LINK INI
CARA NAK JADI AHLI SHAKLEE



SID : 1129832
 PERTANYAAN HUBUNGI SAYA
 FADLYZA : 011-24015081 ( PM/SMS/WHATSAPP )
FB : Fad Lieza
EMAIL : noorfadlyza85@gmailcom 




No comments:

Post a Comment