menu bar

Sunday 31 August 2014

KELEBIHAN SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS SHAKLEE

Assalamualaikum...

Sebelum saya join Shaklee inilah produk yang pertama saya mencuba dan amalkan..Alhamdulillah    setelah  mengamalkannya setiap hari kulit pun dah tidak kering seperti dahulu. Mampukah kita nak dapatkan vitamin c yang secukupnya untuk keperluan badan kita... Mesti tidak kan... Vitamin c sangat bagus untuk ketahanan badan kita dari melawan jangkitan & penyakit.Tambah pula bagi masalah jerawat sangat la membantu... Tubuh kita sering kehilangan vitamin c semasa melakukan aktiviti harian. Sustained Release Vita-C Plus dengan perlepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin c secara berterusan. Vitamin C Plus 500mg yang semulajadi membantu dalam menyokong tulang, gusi dan gigi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.

Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya ( 500mg ) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet vitamin Shaklee ( didalam jurang masa 5 jam ) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid ( 25 % dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah ) yang juga di kenali juga sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.




khasiat sustained release vita-c plus


Kelebihan utama:
  • Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangaka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit,asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu san selesema..
  • Memerangi Kanser - Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan Interferon semulajadi tubuh dan merangsang T-Cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan.. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan Kulit - Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebal dan skurvi.
credit : buku nutrisi


UNTUK ORDER SUSTAINED RELEASE VITA-C KLIK LINK BAWAH

NAK ORDER SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

NAK DAPATKAN DENGAN HARGA DISKAUN 25% DENGAN SETIAP PEMBELIAN,,,

JOM JOIN AHLI DENGAN SAYA. BANYAK KEISTIMEWAAN MENANTI ANDA....

NAK JADI AHLI HANYA KLIK LINK INI SAJA

CARA NAK JADI AHLI SHAKLEE



SID : 1129832
PESANAN HUBUNGI SAYA FADLYZA
011-24015081 - WHATSAPP/PM/SMS/EMAIL
FB : Fad Lieza
EMAIL : noorfadlyza85@gmail.com





No comments:

Post a Comment