menu bar

Monday 1 September 2014

Kenapa Saya Join Shaklee

Alhamdulillah saya dipertemukan dengan bisness Shaklee... Pada mulanya saya hanya cuba amalkan SUSTAINED RELEASED VITA-C PLUS dan lama kelamaan saya dapat rasai keberkesanannya sangat berpuas hati.. Selepas itu terdetik di hati nak join SHAKLEE..Dalam pada masa yang sama saya ingin berkongsi kebaikan prouk Shaklee dengan semua orang.. Saya beli vitamin yang sekarang dia adalah upline saya.. Alhamdulillah di pertemukan dengan bisness Shaklee ni.. Upline saya yang masukkan saya dalam group-group yang hebat iaitu group awesome 2 under nanny hanum dan group impact under nanny effa.. 

Bersyukur sangat kerana berada dalam group-group hebat kerana terlalu banyak info dan perkongsian yang sentiasa dikongsi bersama.. Upline saya tak kurang hebat jugak..Dia jugak banyak membantu dan berkongsi segala info yang berkaitan dalam group under upline ( Arifah ) saya.. Banyak perubahan yang saya telah buat untuk perbaiki segala kekurangan selama ini.. Tak rugi kalau join jadi ahli sebab banyak benda yang kita tak pernah buat selama ini akan mula buat dan konsisten.. 

InsyaAllah dengan segala ilmu dan kata-kata semangat dan juga peransang dari nanny dan mommy akan saya cuba usahakan unrtuk berjaya dalam Shaklee.. Setiap orang ada impian ingin berjaya dalam hidup termasuk la diri saya sendiri.. Ikhlas dari hati nurani..










No comments:

Post a Comment