menu bar

Thursday 2 October 2014

GLA COMPLEX BANTU WANITA HAMIL

TIPS HAMIL DENGAN GLA COMPLEX 


Alhamdulillah hari ni dapat khabar berita gembira hasil dari testimoni kustomer  dari kawan-kawan group.. Walaupun testimoni dari kawan-kawan diri sendiri tetap rasa bahagia sebab dia hanya amalkan GLA COMPLEX selama sebulan berjaya hamil. Segala yang berlaku atas usaha dan keizinan dariNya.. Perkhabaran berita yang sangat menggembirakan. 

Bagaimana GLA COMPLEX bantu wanita hamil..???
  • GLA ( gamma-linolenic acid ) diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari dua kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang di tanam secara organik di kawasan Saskatchewan.
  • GLA membantu wanita menghasilkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Jika anda perasan, sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu iaitu masa waktu subur. Namun tak semua orang mendapatkan cecair yang di hasilkannya sebegitu subur.
  • Fungsi GLA untuk membantu menghasilkan cecair yang melambangkan kesuburan yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub fallopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Walaupun  tidak kena pada hari subur sekalipun masih ada peluang kerana sperma masih ada di situ sampai hari ke 5. 

Bagi yang dah lama menanti kehadiran zuriat dalam hidup berumahtangga boleh berikhtiar dengan cara mengamalkan GLA COMPLEX untuk bantu masalah kesuburan anda. Tetapi harus ingat usaha sahaja tak cukup yer, kita juga mesti berdoa kepada Tuhan kerana segala yang berlaku atas keizinanNya. Insyaallah semoga di permudahkan segala usaha anda selama ini. 




Nak dapatkan lebih info tentang GLA COMPLEX boleh klik link ini KELEBIHAN GLA COMPLEX UNTUK WANITA




SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com


NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 


1 comment: