menu bar

Tuesday 21 October 2014

HERBLAX SHAKLEE BANTU ATASI MASALAH SEMBELIT

TIPS ATASI SEMBELIT DENGAN VITAMIN SHAKLEE


Sembelit berlaku apabila anda susah membuang air besar, kerana sebab-sebab tertentu seperti najis terlalu keras, atau susah membuang air besar. Sembelit berlaku apabila seseorang membuang air besar dengan kurang tiga kali seminggu. Sembelit menyebabkan mereka berasa tidak puas buang air besar, perut mebuncit atau sakit perut. Sembelit sering menimbulkan dan menyebabkan beberapa simptom seperti bau mulut dan tubuh yang tidak menyenangkan, selain itu sukar menumpukan perhatian, mengantuk, malas, lesu kronik. artritis, hilang selera makan, sakit kepala dan masalah kulit. Kelebihan Herblax Shaklee menggalakkan tindakan pembersihan usus yang lembut dan telah terbukti secara klinikal kesesuaiannya untuk di gunakan dalam jangka masa yang panjang. Herblax dapat membantu masalah sembelit yang anda hadapi. 

Bagaimana Herblax Shaklee membantu masalah sembelit. Ia mengandungi 9 herba semulajadi yang terkandung dalam Herblax Shaklee dan khasiatnya.
  • Siena Leaves - Merangsang tindakan pembersihan pada usus dan perut, proses detoksifikasi dan merangsang penyerapan lemak.
  • Buckhorn Bark - Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakkan dan memberi kelembapan pada usus.
  • Licorice root - Membantu proses detoksifikasi
  • Fennel seeds - Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut.
  • Anise seeds - Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan
  • Rhubarb root - Herba yang banyak di gunakan dalam perubatan Cina sebagai antibiotik
  • Blue malva flower - Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit
  • Culver's rot - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma
  • Alfalfa leaves - Membersihkan usus, darah dan hati.


Dengan mengamalkan secara konsisten bukan sahaja masalah sembelit anda dapat diatasi malah dapat membantu menyingkirkan toksin, mengempiskan perut dan menurunkan berat badan. Jangan biarkan maasalah sembelit anda dengan terlalu lama dan atasinya dengan segera sebelum terlambat. 



SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com



NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 





No comments:

Post a Comment