menu bar

Friday 10 October 2014

KULIT HALUS MULUS DENGAN VITAMIN E SHAKLEE

TIPS CANTIK DENGAN VITAMIN E SHAKLEE


Alhamdulillah sejak-sejak akhir ni saya dapat rasakan perubahan pada kulit muka saya selepas hampir dua minggu saya mengamalkan Vitamin E kulit terasa licin, lembut dan lembap-lembap je. Kulit muka saya sememangnya bermasalah dengan kulit kering. Hampir setiap malam saya akan buat masker dengan Vitamin E untuk dapatkan kesan yang lebih cepat. Ternyata keberkesananya. Jadi bagi korang yang ada masalah kulit kering ke boleh amalkan vitamin E ini untuk dapatkan kesan yang di idamkan. Banyak kelebihan vitamin E yang membantu dari segi kecantikan kulit. Memnag hebat kan penangan vitamin E ni. Semua orang inginkan kulit yang halus, cantik, licin dan berseri-seri. Tetapi jika 


Kenapa Vitamin E hebat...????
  • Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Kenapa dengan Selenium..?? Kerana vitamin E tanpa selenium tidak sempurna kerana selenium membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan.
  • Vitamin E shaklee didatangkan bersama dengan Grape Seed yang mana kelebihan grape seed ini mengandungi antioksidan 20kali lebih hebat daripada vitamin E. Grape seed mengandungi OPC ( oligomeric Proanthi Cyanidin ) membantu kulit menjadi lebih anjal dan awet muda. Grape seed juga bertindak sebagai anti-kanser.

Kelebihan Vitamin E Shaklee
  • Memperbaiki parut
  • Mengurangkan jerawat
  • Memulihkan tekstur kulit
  • Memberikan ton muka yang sekata
  • Mengurangkan kedut dan garis halus
  • Mengelakkan keradangan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
  • Bagus untuk mengecilkan pori-pori wajah



Cara membuat masker dengan vitamin E
  • Cucukkan vitamin E dengan pin dan sapukan pada parut dan jerawat untuk mendapatkan kesan menjadi pudar. Dengan cara bermasker kulit bukan sahaja untuk hilangkan jerawat tetapi kulit akan menjadi semakin licin, lembut dan lembap-lembap je. Alhamdulillah saya dah mencuba dan merasainya memang berkesan. Suka je bila terasa kulit semakin licin dan halus.. Lakukan setiap malam untuk dapatkan kesan yang anda inginkan.. Amalkan secara konsisten anda pasti akan terasa keberkesanannya. 




SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com



NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 




2 comments:

  1. Saya suka vitamin E complex..ianya boleh buatkan kulit cantik dan berseri

    ReplyDelete
  2. Betul nila.. Untuk hilangkan parut pun sangat membantu.. Tq nila

    ReplyDelete