menu bar

Friday 31 October 2014

VIVIX SHAKLEE BANTU KURANGKAN SERANGAN JANTUNG

KURANGKAN RISIKO SERANGAN JANTUNG DENGAN VIVIX SHAKLEE



Punca penyakit jantung
  • Pembentukan kolesterol dalam pembuluh darah jantung adalah penyumbang utama penyakit jantung koronori. Proses pembentukan ini megambil masa bertahun-tahun lamanya sehinggalah ' gejalanya ' dialami. Pembentukan kolesterol ini bermula sejak muda lagi bukan bila dah berusia. Jantung terdiri daripada otot-otot jantung dan empat injap jantung. Organ ini memerlukan bekalan oksigen yang mencukupi untuk berfungsi dengan baik.
  • Bekalan oksigen ini diperoleh dari pembuluh darah jantung yang dikenali sebagai ' arteri '. Pembuluh darah jantung ini terletak pada permukaan jantung. Setiap individu mempunyai tiga pembuluh darah utama.
  • Seseorang boleh mendapat penyakit jantung koronori apabila satu atau lebih pembuluh darah ini menjadi sempit. Ini berlaku kerana pemendapan kolesterol dan pembentukkan plak yang terdiri daripada kolesterol dan parut-parut tisu. Sel-sel yang meliputi kolesterol pada dinding pembuluh darah ini menjejaskan aliran darah ke jantung. 

Gejala-gejala
  • Seolah-olah ada cengkaman yang kuat pada dada
  • Berat pada dada
  • Senak dada
  • Sukar bernafas

Vitamin yang dicadangkan untuk bantu kurangkan risiko penyakit jantung adalah VIVIX Shaklee.

Vivix ialah satu minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah, dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti-oksidan dan sel anti-penuaan semulajadi dan sesuai unutk semua golongan.

Bagaimana VIVIX Shaklee membantu mengurangkan penyakit jantung.
  • Kerosakan DNA - Badan kita terdedah kepada pelbagai serangan yang merosakkan DNA dan mengganggu fungsi sel. Ramuan VIVIX didapati mampu melindungi dan memperbaiki sel pada tahap sellular.
  • Pengawalan genetik - Ramuan VIVIX didapati mampu melambatkan proses penuaan pada tahap selular dengan mengurangkan deteriorasi pada tahap sel.
  • Pengeluaran tenaga - Vivix mengandungi bahan yang menggalakkan biogenesis mitokondria, seterusnya meningkatkan tahap tenaga didalam sel.
  • Penimbunan protein AGE - Vivix merupakan sejenis anti-oksidan yang kuat dan mampu menghalang penimbunan AGE.

Manfaat VIVIX Shaklee 
  1. Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat 
  2. Membantu dalam menghalang kanser 
  3. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  4. Mengurangkan komplikasi dalam penyakit diabetis
  5. Menyokong kesihatan arthritis dan sendi 
  6. Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
  7. Membantu mengurangkan berat badan
  8. Meningkatkan sistem imun
  9. Meningkatkan kesihatan  mata
  10. Menggalakkan kesihatan menyeluruh

Apa manfaat Resveratrol untuk Pesakit jantung
  • Resveratrol membantu mengelakkan kerosakkan pada injap jantung, merendahkan tahap kolesterol jahat dan mengelakkan keadaaan gumpalan darah yang menyebabkan saluran darah tersumbat. Dengan ini, Vivix Shaklee bantu kurangkan risiko serangan sakit jantung. Hanya satu sudu kecil vivix setiap hari yang dapat membantu memberi kebaikan berpanjangan.



SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com



NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 





2 comments: