menu bar

Saturday 4 October 2014

KEBAIKAN ESP SHAKLEE UNTUK KULIT BERJERAWAT

HILANGKAN JERAWAT DAN PARUT JERAWAT DENGAN VITAMIN SHAKLEE



Ramai peminat setia ESP Shaklee kerana mereka sudah merasai keberkesanannya setelah mendapati hasilnya kulit muka menjadi semakin cantik, halus dan gebu jer.. Contohnya seperti testimoni di atas. Dia mengamalkan selama 2 bulan secara konsisten dan hasilnya masalah jerawat dan parut jerawat dapat di atasi.  Rasa malu jugak kan kalaw muka ditumbuhi jerawat lepas tu meninggalkan kesan parut jerawat pulak.. Semua orang inginkan kulit yang cantik dan bebas jerawat.. Terjadinya jerawat juga di sebabkan oleh hormon. Esp membantu menghasilkan sel yang baru. Bagaimana kelebihan ESP Shaklee membantu masalah kulit muka berjerawat... Jom baca info di bawah yer..


Apa itu ESP Shaklee...???
  • Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat  ektensif dan komprenhensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah di hasilkan.
  • Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi NON-GMO di mana ia diproses dengan suhu yang rendah.
  • ESP merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjaminkan penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat di hasilkan oleh tubuh manusia.
  • Mengandungi Indeks Glisemik ( GI ) yang rendah iaitu 39, dan menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

Bagaimana ESP SHAKLEE bantu atasi masalah jerawat dan parut jerawat...???
  • Pengambilan protein membantu menghasilkan sel baru, maka sel mati dan sel lama ini dapat disingkirkan dan di gantikan dengan sel-sel baru yang lebih sihat,.
  • Parut jerawat dan tompok-tompok hitam terjadi apabila sel mati tidak dapat di gantikan dengan sel baru yang lebih baik.
  • ESP juga memastikan sel hidup sihat dan sempurna bagi membolehkan ia dapat menyerap semua vitamin dengan optima.

Kenapa PROTEIN penting untuk tubuh...???
  • Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manuasia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protin. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.


Jom dapatkan ESP SHAKLEE sekarang kerana tengah PROMO bulan ini.. BELI 6 FREE 1....






SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com



NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 




2 comments:

  1. esp memnag terbaik untuk atasi jerawat yang mengganggu.....
    atasi jerawat anda sebelum terlambat,...jom cantk bersama saya...

    ReplyDelete
  2. esp memang membantu untuk pudarkan parut keran adi dalany akaya dengan protein. Yang ada parut tu memang kena cuba ESP. Tak cuba rugi tau

    ReplyDelete