menu bar

Wednesday 1 October 2014

KELEBIHAN ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE



Advance Joint Health Complex mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan didalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi didalam jangkamasa seawal 5 hari hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!


Ramuan yang dirumuskan secara santifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal :
  • Menggalakkan mobiliti
  • Meningkatkan fleksibiliti
  • Meningkatkan fungsi sendi
  • Menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang
Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang di reka khas, zinc, kuprum, manganese dan vitamin  c dan setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal didalam membangunkan kolagen penghubung  dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakkan supplemen kesihatan sendi, New Advanced Joint Health Complex tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti di dalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. New Advanced Joint Health Complex adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian, tidak langsung mengandungi sumber haiwan.

Antara perbezaan diantara sendi yang sihat dan sendi yang stress.???

Sendi yang stress
  • Kesan stress berterusan, kerja terlalu kuat, haus dan lusuh biasa pada sendi :
  1. Rawan menjadi lemah dan rapuh
  2. Tisu penghubung sekeliling terurai. 
  3. Geseran berlaku diantara tulang-tulang yang mengeluarkan kimia yang menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaan dan mobility yang terhad.

Sendi yang sihat
  • New Advanced Joint Health Complex membantu sendi sihat dalam 3 cara :
  1. Meningkatkan cushioning : Glukosamin membantu memelihara rawan. Cushioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.
  2. Memelihara tisu penghubung yang sihat. Zinc, kuprum, manganese dan vitamin c membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
  3. Meningkatkan keselesaan sendi. Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respon stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.


Boswellia dan Ingredien Utama Lain

Ekstrak Boswellia

  • Di perolehi dari resin pokok Boswellia serata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang di hasilkan oleh tubuh yang meyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi. Ekstrak proprietary Boswellia yang di gunakan didalam New Advanced Joint Health Complex mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA ( 3-acetyl-11- keto-beta-boswellic acid ), satu asid boswellik dan lain-lain konstituen Boswellia yang di gabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari hanya AKBA. Di dalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia didalam New Advanced Joint Health Complex melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakkan yang lebih mudah dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian, berbanding dengan mereka yang mengambil satu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.

Ekstrak jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat

  • Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan supplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakkan, mobility dan fleksibiliti. Kajian bertahun bentuk glukosamin sendi untuk jangka panjang. New Advanced Joint Health Complex menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya di perolehi dari sumber sayuran, berbanding dengan kebanyakkan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

Vitamin C : New Advanced Joint Health Complex membekalkan 100% Daily Value ( nilai harian ), vitamin C, satu nutrient yang diperlukan bagi sintesis kolagen.

Zink, kuprum dan manganes : Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung,

Manfaat
  • Meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari
  • Keselesaan sendi hampir 28% lebih cepat dari yang didakwa oleh Osteo Bi-Flex 1*
  • 45% lebih berkesan meningkatkan keselesaan sendi dari Osteo Bi-Flex 2

Ciri-ciri
  • 100% bebas kekerang
  • 100% vegetarian
  • 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik
  • Hanya dua caplets sehari
  • Caplet yang mudah di telan
  • Tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
  • Bebas gluten





SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com


NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 



No comments:

Post a Comment