menu bar

Wednesday 29 October 2014

SET KESUBURAN ASAS SHAKLEE

Tips Hamil Dengan Set kesuburan Asas Shaklee




Cahaya mata adalah anugerah yang tidak ternilai harganya bagi pasangan yang hidup berumah tangga. Bagi pasangan yang belum dikurniakan cahaya mata pastinya ia adalah dugaan yang hebat dalam hidup mereka. Namun Allah s.w.t lebih mengetahui dan kita sebagai hambaNya mestilah redha dan berusaha. Terdapat juga beberapa tanda mengapa lambat mendapatkan cahaya mata ialah kitaran haid tidak teratur. Haid yang tidak teratur menjadi petanda terdapat masalah bagi kesuburan pada ovari. Selain dari itu, sperma suami yang lemah juga menyebabkan persenyawaan gagal berlaku.

Set Kesuburan Asas adalah dicadangkan untuk pasangan suami isteri yang sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat. Jom lihat bagaimana SET KESUBURAN ASAS membantu masalah pasangan suami isteri mendapatkan zuriat.


Zinc Complex
  • Zinc merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosteron membantu mengekalkan jumlah air mani. membantu mengekalkan paras testosteron yang bersesuaian, serta membekalkan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Zinc juga berperanan dalam proses pembentukkan genetik, iaitu pada DNA. Zinc juga membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan zinc bagi lelaki boleh mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma abnormal dan penyakit prostat. Zinc juga digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zinc akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.


GLA Complex 
  • Diamalkan oleh wanita terutama bagi mereka yang menghadapi masalah haid yang tidak teratur. Gamma Linolenic Acid ( GLA ) bantu wanita untuk hasilkan cecair serviks yang berkualiti dan subur yang juga dikenali sebagai " Mukus serviks putih telur ". Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah dan likat dan sangat membantu sperma berenang terus ke uterus ke Tiun Fallopio dan ke telur ( ovum ). Tambahan cecair serviks yang sangat subur ini juga akan membantu sperma hidup lebih lama sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur.




SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com



NOTA # SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR KAWASAN PULAU PINANG.. JIKA ANDA INGINKAN SECARA COD BOLEH HUBUNGI SAYA. 

No comments:

Post a Comment