menu bar

Friday 26 September 2014

CARA MAKAN SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE

Tips cara makan SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE

tips tambah berat badan

Ramai yang yang bertanya bagaimana cara makan SET TAMBAH BERAT BADAN yang berkesan. Dalam entry kali ini saya akan menjawab segala pertanyaan kepada soalan tersebut. Kadang-kadang dah membeli tapi tak tahu cara makan yang betul. Saya sertakan tips cara makan yang betul.

Sarapan Pagi

Makan pagi MESTI, tidak kisah la makan apa sekalipun. Tak perlu pantang sebab nak tambah berat badan kan. Kemudian minum susu 1 gelas yang telah dibancuh dengan 1 sudu meal shake.

Kemudian ambil 1 kapsul vitalea. ( jangan makan bersama minuman bersusu. Ambil dengan minum air kosong )

Minum Pagi

Makan roti atau apa-apa kuih, kemudian minum susu 1 gelas. Kemudian ambil 1 tablet b-complex. ( ambil dengan plain water )

Makan Tengah Hari

Makan nasi dan  ikut kumpulan makanan bergizi, ada sayur dan daging/ ayam/ telur. Makan macam biasa saja. 

Minum Petang

Makan roti, minum susu 1 gelas yang sudah dibancuh dengan Meal Shake

Makan Malam

Sebaiknya 3-4 jam sebelum tidur, makan nasi dan lauk sedikit pun tak apa. Tak perlu kuantiti yang banyak yang peting makan.

Kemudian ambil Vitalea Iron Formula 1 kapsul. ( ambil dengan plain water ). Pastikan anda minum air sehari 3 liter. Sebelum tidur makan roti dan minum segelas susu.





SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com


1 comment:

  1. Teroma kasih atas perkongsian yang menarik. .anda tercari-cari agen yg terdekat dgn area rumah anda.? Saya pengedar shaklee area batang kali, bukit beruntung dan genting highland

    ReplyDelete