menu bar

Saturday 13 September 2014

KELEBIHAN PENAPIS AIR SHAKLEE ( GET CLEAN WATER PITCHER )




Apa yang ada didalam air anda?
  • Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman keluarga. Logam berat, pencemaran industri, racun perosak, bahan tercemar berbahaya ini boleh memasuki bekalan air kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan cabaran kesihatan jangka panjang. Menurut Amerika Syarikat agensi perlindungan alam sekitar, air yang kita minum adalah bertanggungjawab sehingg 20% daripada pendedahan plumbum pada manusia. Dan laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minuman yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.

Memperkenalkan Get Clean Water
  • Get Clean Water adalah revolusioner bru,penapisan sistem water-filtration pitcher disahkan oleh persatuan kualiti air  ( WQA ) untuk mengurangkan sehingga 99% lead,serta berpulu-puluh bahan pencemar lain yang boleh hadir dalam air anda dan mungkin berbahaya kepda kesihatan anda. Multipatended Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air anda. Setiap penapis air bersih mengendalikan 80 gelen air, dua kali ganda sebagai BRITA dan membeli 2, dan setiap penapis dibut daripada tempurung kelapa yang mampan karbon yang menggunakan proses zeroemission. Tambahan pula,ia adalah water-filtration pitcher pertama sistem penapis karbon-blok yang boleh diisi semula, jadi kurang sisa akan ke tapak pelupusan. Bersih air yang sihat dan planet yang lebih bersih, sihat? Kita semua boleh meraikan ini.

Perbezaan Shaklee

Selamat
  • Menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan tercemar berbahaya yang mungkin terkandung didalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air ( Water Quality Association ( WQA ) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.


Mesra Alam
  • Memelihara alam sekitar Get Clean Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Handal
  • Lebih banyak air bersih pada setiap masa Get Clean Water menghasilkan 303 liter ( 80 gelen ) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan  cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

Pilihan Bijak
  • Menjimatkan Kos Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu.

* MUDAH DI BAWA KEMANA-MANA
* RINGAN 
* TIDAK MENGGUNAKAN KUASA ELEKTRIK
* RASA AIR YANG ENAK
* HARGA MAMPU DIMILIKI 





SID : 1129832
HUBUNGI UNTUK PESANAN / PERTANYAAN
FADLYZA : 011-24015081
SMS / PM / WHATSAPP
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com


No comments:

Post a Comment