menu bar

Thursday 25 September 2014

VITAMIN TAMBAH BERAT BADAN DENGAN SHAKLEE

TIPS TAMBAH BERAT DENGAN VITAMIN SHAKLEE

tip tambah berat badan

Ada yang nak kurus dan ada jugak nak tambah berat badan sebab badan terlalu ringan.. Walaupun selera sentiasa bertambah dan tidak berkurang, berat badan tetap tidak bertambah. Selalu menjadi bahan ketawa dan ejekan dari kawan-kawan yang sering kali kata cekeding la, kalaw di tiup angin akan melayang dan sebagainya di seumpamakan. Jika terlalu kurus sangat sememangnya kurang menarik. Set Tambah Berat Badan akan membantu masalah yang menjadi igauan anda selama ini. Jom kenali faktor yang menyebabkan kenapa berat badan susah naik.

Kekurangan nutrisi jugak adalah salah satu faktor berat badan anda susah nak naik. Jom kenali faktor atau kenapa berat badan susah naik.
  • Faktor utama under weight adalah kekurangan nutrisi. Maknanya anda kurang makan atau mengambil makanan dalam kuantiti yang sedikit.
  • Faktor keturunan. Mungkin adik-beradik atau sedara mara anda sememangnya kurus.
  • Stress atau terlalu banyak berfikir
  • Kurang tidur
  • Malas atau kurang olah raga
  • Terlalu banyak minuman alkohol
  • Kurang minum air

Bagaimana Set Tambah Berat Badan Shaklee membantu untuk tambah berat badan anda..???

Meal Shake
  • Merupakan nutrisi lengkap. Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut minyak. 
  • Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang di perlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk membesar.

Vitalea  Iron Formula
  • Vitalea adalah multivitamin dan multimineral bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Pengambilan Vitalea membantu memberi badan rasa lebih tenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening. Vitalea merupakan supplemen yang penting untuk diet harian. 

B-Complex
  • Menukarkan makanan kepada tenaga. Bantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan / kelesuan.
  • Membantu tumbesaran. Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang. 


Jadi bagi membantu masalah susah naikkan berat badan yang sering menjadi igauan anda kini telah terjawab. Amalkan SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE secara konsisten anda akan merasai keberkesanannya.. 

Jika anda ada sebarang pertanyaan / pesanan boleh hubungi saya. Jangan segan dan malu saya sedia membantu.

COD kawasan pulau pinang.





SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com





1 comment:

  1. Set tambah berat memang awesome....tak percaya.? Cubalah sendiri.....nak tahu lebih lanjut boleh hubungi pengedar shaklee berhampiran anda. Saya pengedar shaklee area batang kali, bukit beruntung dan genting highland.

    ReplyDelete