menu bar

Monday 22 September 2014

PENGEDAR SHAKLEE PULAU PINANG

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR PULAU PINANG


Assalamualaikum kepada semua pembaca atau pengunjung blog saya. Di sini saya nak bagi tahu saya adalah pengedar sah shaklee kawasan pulau pinang.. Sekiranya anda sedang tercari-cari pengedar kawasan sekitar pulau pinang jangan segan dan malu untuk hubungi saya bagi mendapatkan produk dan konsultasi secara percuma dan sevice yang terbaik. Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran cash on delivery ( COD ) di sekitar kawasan bukit mertajam, bukit tengah, seberang jaya, permatang pauh dan kawasan yang berhampiran.

Saya adalah Noor Fadlyza Bt Rahim.. Berasal dari Kedah dan sekarang menetap di pulau pinang.. Saya mula join Shaklee bermula dari percubaan Vitamin C SR yang di beli dari SID yang sekarang merupakan upline saya. Terasa keberkesanannya membuatkan hati saya terus terdetik untuk join bisness shaklee. Di samping tu, saya jugak berkongsi sedikit sebanyak kelebihan Vitamin C SR ini pada mereka yang belum mengenalinya. Kulit pun dah berubah yang dahulu sering kulit kering tetapi sekarang dah lain sikit. Kulit dah semakin lembap sikit. Best sangat. Berkongsi kebaikan produk sambil menjana pendapatan. Bukan saja 2-3 angka saja malah boleh mencecah sampai 5 angka sebulan..

Dalam produk shaklee ada banyak set. Anda hanya perlu sebut apa saja jenis set yang sedang anda cari. Di antara set-set yang ada SET KEHAMILAN, SET KESUBURAN SUAMI ISTERI, SET KURUS, SET TAMBAH BERAT BADAN, SET KULIT MENAWAN, SET BERPANTANG, SET KESIHATAN ASAS, SET MINDA ANAK, dan banyak lagi set.. 





SID : 1129832
PERTANYAAN / PESANAN SMS/ PM/ WHATSAPP
FADLYZA : 011-24015081
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com




No comments:

Post a Comment