menu bar

Thursday 4 September 2014

SET KESIHATAN SENDI SHAKLEE


tips kesihatan sendi dan tulang


Jika kita sering mendengar keluhan dan mereka sering mengadu sakit lutut, sakit sendi dan sebagainya anda boleh cuba berikan SET KESIHATAN SENDI ini pada mereka.. Kasihan kan bila kita sebagai anak melihat setiap pergerakkan ibu bapa kita selalu terbatas.. Apatah lagi bila hendak mengerjakan solat 5 waktu terlalu sukar.. Sekarang adalah masanya untuk kita berkorban demi kepentingan kesihatan ibubapa kita yang telah membesarkan dan banyak berkorban untuk kita suatu ketika dahulu. Harga bukan ukuran kerana kesihatan menjadi keutamaan. Jom fahami kelebihan SET KESIHATAN SENDI ini dengan lebih detail.






Kelebihan SET KESIHATAN SENDI

Advanced Joint Health
  • Membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakkan.
  • Mengekalkan sendi yang kuat dan fleksibel
  • Menggunakan bahan-bahan berasaskan mineral, tumbuhan, dan formula sayur-sayuran 100%.
  • Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yg direka khas zinc, kuprum, manganese dan vitamin c. Setiap satunya memainkan peranan yag unik dan kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawatan yang sihat.
  • Meningkatkan keselesaan sendi iaitu ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi
Ostemtrix
  • Menguatkan tulang. Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia jugak merawat tulang retak, rickets dewasa, kuku rapuh, eczema, konvuls/kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah yang melekat.
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas.
  • Mengandungi zinc,boron, manganese, kuprum bagi memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang di perlukan untuk membaiki tulang rawan dan menghalang artritis.
  • Membantu pengecutan otot dan saraf. Mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink.
Omega guard
  • Mengurangkan inflamasi dan radang sendi serta memberi kuasa pelincir pada sendi.

Gabungan ketiga-tiga produk itu dalam SET KESIHATAN SENDI akan memberi impak kepada kesihatan sendi dan tulang kita seperti berikut :
  1. Membantu mengekalkan tulang yang kuat
  2. Membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi.
  3. Memberi sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting penghubung tisu lain yang memberi kekuatan dan struktur untuk sendi.

Jom dapatkan SET KESIHATAN SENDI ni dengan saya bagi membantu meringankan masalah kesakitan yang ditanggung oleh ibubapa anda.. Kesihatan adalah keutamaan..


NAK ORDER KLIK LINK INI. ORDER DAN BAYAR SENDIRI YER...

SET KESIHATAN SENDI SHAKLEE





SID : 1129832
HUBUNGI UNTUK PERTANYAAN / PESANAN
FADLYZA : 011-24015081 ( PM/SMS/WHAATSAPP )
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com






No comments:

Post a Comment