menu bar

Wednesday 17 September 2014

PENCUCI MUKA NUTRIWHITE SHAKLEE




Mungkin juga di antara kita yang belum tahu produk dari keluaran shaklee bukan lah semata-mata vitamin tetapi produk penjagaan kulit pun ada juga taw.. Kalau produk yang berbentuk vitamin adalah penjagaan kulit dari dalaman. Saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang kelebihan pencuci muka Nutriwhite Shaklee iaitu Gentle Deep Foaming Cleanser.

Antara kebaikannya...
  •  Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan.
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan 
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
  • Lembut dan menyegarkan


Pengalaman bila berjaya memiliki pencuci muka nutriwhite shaklee sangat terkejut sebab saiznya besar 150ml.. Tak rugi kerana rasa sangat berbaloi sebab tahan lama.. Hanya perlukan sedikit saja dah berbuih banyak.. Mampu setanding dengan produk yang mahal-mahal di luar sana.. 

Terasa keberkesanannya apabila selepas mencuci muka dengan pencuci muka nutriwhite shaklee, kulit muka terasa lembut dan licin.. Kulit juga terasa tegang dan segar je... Walaupun tiada haruman seperti pencuci muka yang lain tetapi ia sangat selamat di gunakan kerana bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya... Jadi tidak perlu risau lagi kerana ia selamat untuk kulit muka kita..

Kepada anda yang masih tercari-cari produk pencuci muka untuk kulit muka anda, Nutriwhite Shaklee adalah jawapanya.. Ianya setanding dengan produk yng berjenama di luar sana. Apa yang membezakannya Nutriwhite Shaklee adalah dari sumber semulajadi dan selamat di gunakan..





SID : 1129832
HUBUNGI UNTUK PESANAN / PERTANYAAN
FADLYZA : 011-24015081
SMS / PM / WHATSAPP
FB : Fad Lieza
EMAIL : lizaaquiress85@gmail.com







1 comment: